Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 03.10.2011, 18:51   #12
wwjdo?
 
 
Registriert seit: 25.01.2006
Ort: Friedberg/By.
Beiträge: 11.539
Zitat:
Zitat von gustav1968 Beitrag anzeigen
hallo mattias

here a link to my other kingfisherpicture`s taken with the A77 some of them are taken on 400 ISO , i have no picture`s on 800 ISO , but i think in the future they shall come

http://www.dyxum.com/dforum/my-first...369_page1.html

greetings
gustav
Hallo, Gustav,

thank you for your willingness!

The other pictures seems to me very succesfull too!
__________________
LG
Matthias
wwjdo? ist offline   Mit Zitat antworten