Thema
:
eisvogel mit A77
Einzelnen Beitrag anzeigen
03.10.2011, 18:51
#
12
wwjdo?
Registriert seit: 25.01.2006
Ort: Friedberg/By.
Beiträge: 11.539
Zitat:
Zitat von
gustav1968
hallo mattias
here a link to my other kingfisherpicture`s taken with the A77 some of them are taken on 400 ISO , i have no picture`s on 800 ISO , but i think in the future they shall come
http://www.dyxum.com/dforum/my-first...369_page1.html
greetings
gustav
Hallo, Gustav,
thank you for your willingness!
The other pictures seems to me very succesfull too!
__________________
LG
Matthias
wwjdo?
Öffentliches Profil ansehen
Mehr Beiträge von wwjdo? finden
Zeige alle Bilder von wwjdo?